Wszelkie reklamacje dotyczące Usług należy zgłaszać na adres e-mail: sklep@macpol.pl lub pocztą na adres: ul. Słowiańska 2b/7 41-700 Ruda Śląska.
Rozpatrywane będą wyłącznie reklamacje złożone w języku polskim.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać informacje w zakresie następujących danych Klienta składającego reklamację:
imię i nazwisko/firma;
adres poczty elektronicznej bądź adres zamieszkania i adres do korespondencji;
przedmiot reklamacji;
dokładny opis reklamowanej Usługi;
przyczyna reklamacji;
dokument zakupu (faktura, paragon)
treść żądania w związku z reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane będą przez Usługodawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia reklamacji.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji osoba składająca reklamację poinformowana zostanie pocztą elektroniczną lub pocztą zwykłą.
Klient będący konsumentem może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu Usługodawcy pod adresem: ul. Słowiańska 2b/7 41-700 Ruda Śląska lub na adres mailowy: sklep@macpol.pl
W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy przez konsumenta, Umowę uważa się za niezawartą, a Strony zwracają sobie nawzajem, to co świadczyły, w niezmienionej formie, w terminie do 14 dni.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.