Zwroty i reklamacje
  1. Wszelkie reklamacje dotyczące Usług należy zgłaszać na adres e-mail: sklep@macpol.pl lub pocztą na adres: ul. Słowiańska 2b/7 41-700 Ruda Śląska.
  2. Rozpatrywane będą wyłącznie reklamacje złożone w języku polskim.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać informacje w zakresie następujących danych Klienta składającego reklamację:
    • imię i nazwisko/firma;
    • adres poczty elektronicznej bądź adres zamieszkania i adres do korespondencji;
    • przedmiot reklamacji;
    • dokładny opis reklamowanej Usługi;
    • przyczyna reklamacji;
    • dokument zakupu (faktura, paragon)
    • treść żądania w związku z reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Usługodawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia reklamacji.
  5. O sposobie rozpatrzenia reklamacji osoba składająca reklamację poinformowana zostanie pocztą elektroniczną lub pocztą zwykłą.
  6. Klient będący konsumentem może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu Usługodawcy pod adresem: ul. Słowiańska 2b/7 41-700 Ruda Śląska lub na adres mailowy: sklep@macpol.pl
  7. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy przez konsumenta, Umowę uważa się za niezawartą, a Strony zwracają sobie nawzajem, to co świadczyły, w niezmienionej formie, w terminie do 14 dni.
  8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

Znajdź nas na:

Wszelkie Prawa Zastrzeżone 2016. Macpol

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl